Virksomhedsoplysninger
Fratida Interieur I/S
Svanekevej 18
3751 Østermarie
CVR 30977033
Fratida vil på intet tidspunkt overdrage dine personlige oplysninger til tredjemand. De vil heller ikke blive brugt i markedsføringsøjemed eller blive solgt til annoncører. Vi gemmer ikke dine personlige oplysninger.
Hvis du ønsker at købe en vare, tilføjer du den blot til indkøbskurven. Dernæst skal du udfylde formularen med navn, adresse osv. Herefter kan du vælge betalingsform. Du kan betale med kort, bankoverførsel eller MobilePay.
Når din betaling er blevet godkendt, ekspederer vi din ordre hurtigst muligt. Vi trækker ikke pengene fra din konto, før vi har afsendt dine varer.
Ønsker du at betale med bankoverførsel, skal du bruge nedenstående oplysninger:
Sydbank, reg.nr. 6060 kontonr. 1045127
Ved udenlandske bankoverførsler bruges nedenstående IBAN-nr. og SWIFT-kode:
IBAN DK1460600001045127
BIC/SWIFT SYBKDK22
Husk venligst at påføre ordrenummer ved indbetaling.
Hvis afhentning af varer ønskes i butikken i Østermarie, kan der betales ved afhentningen.
Har du spørgsmål til en vare, kontakt os da venligst pr. mail fratida@fratida.dk eller mobil 40275153.
Vi sender en bekræftelse pr. mail, så snart vi har behandlet din ordre.
DANMARK
Alle varer sendes med Postnord. Prisen afhænger af vægten på varen.
Vi sender dine varer inden for 1-3 hverdage.
UDLANDET
Varer, der skal sendes til udlandet, skal bestilles pr. mail eller telefon. Her aftaler vi fragtprisen.
Du har 14 dages fortrydelsesret ved fjernsalg ifølge den danske købelov, og det gælder naturligvis også hos Fratida. Køber står for omkostningerne ved returneringen. Varen skal tilbageleveres i forsvarlig indpakning og i væsentligt samme stand som ved modtagelsen. Vi tilbagebetaler dine penge umiddelbart efter, vi har modtaget varen. Husk at sende os en e-mail med kontooplysninger, så vi kan tilbagebetale dine penge.
Modtager du en beskadiget pakke, bedes du kontakte os hurtigst muligt.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen.
Fratida vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside. https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/forbrugerguides/reklamationsret/
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Fratida Interieur I/S
Svanekevej 18
3751 Østermarie
© 2024 Fratida – Designet af Aveo web&marketing